divendres, 6 de febrer del 2009

Somnis de raïm

Del color del vi
s’ha tornat la meva pell
on de cada porositat
exhala el teu alè.

Records
bateguen el meu cor
mentre passejo
per les vinyes ja buides,
tancant els ulls
i somiant
que encara hi ets aquí.

I tancant els ulls
somnio
i em ve l’ensum del vi,
barrejat
amb la teva pell i la meva,
ballant dins el cup
i premsant el raïm.

El meu cos s’escalfa
mentre
m’enfonso entre grans
d’aquest fruit.

La faldilla m’escurço
i entre la nuo
de les meves cames
es desfà
no només el raïm,
també el teu fruit.

Caiem borratxos
potser per el vi,
o mes bé
per la excitació
del moviment.


Nedant
en un cup que ens amaga,
sento com les teves mans lliscoses
embruten els meus pits.

Collita pròpia
que tu beses,
mentre
entre les meves cames relliscoses
el teu cos sabor de vi
premsa el meu fruit.

Se’m corba l’esquena
i tu apretes mes endins.
Ja no queden grans de raïm,
tan sols l’alè del vi.